vineri, 22 martie 2013

New video: Radu Sirbu feat. Sianna - Rain Falling Down


Radu Sirbu revine in atentia publicului  cu o noua piesa, intitulata "Rain Falling Down" in colaborare cu Sianna. Piesa beneficiaza deja de un videoclip inedit, in care sunt folosite filmari din arhiva personala a interpretului. Secventele au fost filmate in urma cu doi ani,  in una din "escapadele in natura", cum le numeste interpretul,  iar imaginile reflecta perfect starea melancolica si calma a piesei.

"Tema piesei este una foarte actuala si povesteste despre o relatie incheiata si despre parerile de rau si regretele cu care ramai in urma unei astfel de experiente. Totusi,  daca privim in urma gasim si lucruri frumoase  traite alaturi de acea pesoana si care tii sa le apreciezi abia cand le pierzi.  Exact acest  sentiment  am tinut sa transmit in videoclipul piesei „Rain Falling Down”, momentele simple si frumoase pe care fiecare din noi le traim zilnic, fara sa ne dam seama ca de fapt aceste momente creeaza starea de fericire pe care o cautam cu disperare. Secventele au fost filmate in urma cu  doi  ani in cele cateva zile de ralaxare, in care dupa o luna grea de munca in studioul de inregistrari, ne-am asezat in masina si am plecat cu prietenii fara nici un fel de plan.  Cei care ma cunosc sctiu ca marea mea pasiune pe langa muzica este fotografia,   iar  camera  ma insoteste mereu.  Am avut parte de toate in zilele alea, am reusit chiar sa ramanem cu masina blocata in nisip, in mijlocul unei plaje pustii, dar a fost o evadare totala, fara planuri si rezervari la hotel.  Am revazut imaginile recent,  in arhiva personala, exact in momentul in care lucram la piesa "Rain Falling Down" si mi-am dat seama ca se potrivesc perfect." a declarat Radu Sirbu.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Blog Archive