miercuri, 13 martie 2013

Videoclip nou: Stela Botan - Inima mea

Fosta participanta a concursului "Fabrica de staruri", Stela Botan, ne-a pregatit o surpriza frumoasa. Este vorba despre videoclipul piesei "Inima mea", melodia cu care Stela s-a inscris in cursa "Eurovision Moldova 2013". Din pacate, interpreta nu s-a calificat in finala, asta in pofida faptului ca a avut un show frumos si o interpretare LIVE impecabila. Eu am sustinut-o si am crezut ca tarie ca se va califica in finala Eurovision, pentru ca este talentata si merita, dar n-a fost sa fie. In fine, nu e timp acum de descurajari, ci e timpul de mers inainte! Cat despre "Inima mea"...Evident ca este o piesa de dragoste, aparent apusa, dar videoclipul demonstreaza ca totusi dragostea invinge.  Filmarile s-au desfasurat intr-un restaurant din Chisinau, iar regia a fost semnata de Vitalie Perciun si rezultatul final, daca nu l-ati vazut inca, va las sa-l vedeti mai jos.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Blog Archive